سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

چند تا پیامک خنده دار

سلام.

تو این پست می خوام چندتا پیامک خنده دار و جالب بذارم....امیدوارم لذت ببرید.

!!!DONT FORGET YOUR COMMENTS

.

.

.

پزو 405بدون ایربگ،بدون ایمنی،آماده آتش سوزی بدون هیچ دلیل...

بهترین هدیه برای همسر عزیزتان!!!!!

یارو می ره مجلس ختم برگشتنی به جای تسلیت میگه:ببخشید که باباتون فوت کرد!!!!!

قابل توجه افراد مجرد لطفا به علت شیوع آنفلوآنزای مرغی قاتی مرغ ها نشوید!!!!!

دو تا BMW با هم ازدواج می کنن بچشون میشه ژیان چون ازدواجشون فامیلی بوده!!!!!

یه جورایی اسیرتم،خودم هم نمی دونم واسه چیه؟فکر نکنی با تو بودم پشت یه ماشین نوشته بود!!!!!

تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://onlypictures.blogsky.com

پس احتمالا ماها الآن فرقونیم

بابا این یارو که میگه ببخشید باباتون فوت کرد خیلی خوبه من که اگه باشم هول میشم میگم ایشالا عروسی حاج خانوم خدمت برسیم

خودم خواستم این پیامک ها رو بزنم ولی گوشیم گ چ پ ژ نداشت...

گلی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://onlypictures.blogsky.com

گوشی من گ و چ و پ و ژ داره اما هیچ موقع شارژ نداره

حورا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی به آقای دکتر علیرضا مبارک
ایشالا که هیچ وقت کارم به دکتر نیفته ولی برا چک آپ که اومدم نوبت اینا حالیم نیستاااا

سلام.ممنون.این روز خجسته بر شما هم مبارک باشه .

بگو ایشا ا...

چشم حتما ......


عرض دیگه ای باشه....

آرش چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ http://abi-blueesteghlal.persianblog.ir/

سلام نه رباطش سالمه

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد