سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

آخه این چه وضعشه؟؟؟!!!!!!

سلام.....

می خواستم بگم بی خودی سر کاریما........

پریشب داشتم بازی رئال مادرید و منچستر سیتی رو می دیدم....

اگه این جوری پیش بریم تا صد سال دیگه هم به اونا نمی رسیم......

اصلا من که دیگه از فوتبال ایران نا امید شدم.......

آخه ما ابتدایی ترین چیز ها رو واسه فوتبال حــــــــــــــــــــــــــرفه ای نداریم 

به نظر من کشور های دیگه این جوری رو فوتبالشون ســـــــــــــــرمایه گذاری نمی کنند که از ما عقب ترند ولی ما چــــــــــــــــــی.....

اصلا ولش کن اگه راجع بهش حرف نزنیم آروم تریــــــــــــــم...

راهیابی والیبال ایران به لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب مسابقات انتخابی لیگ جهانی  امروز در استادیوم دوازده نفری آزادی میزبان تیم ملی والیبال ژاپن بود.

تیم ملی والیبال که قبل تر در دو بازی مقابل مصر در قاهره به میدان رفته بود و توانسته بود هر دو دیدار را به نفع خود به پایان برساند، دو روز قبل در استادیوم آزادی میزبان ژاپن بود که توانست هر سه ست را به نفع خود به پایان برساند .

بازی دوم با ژاپن نیز امروز ساعت هفت برگزار شد که ایران توانست مقتدرانه هر سه ست را با نتیجه های  16 - 17،25 - 25 و 21 - 25 به سود خود به پایان برساند.

این پیروزی دلچسب را به تمامی هم میهنانم تبریک می گویم.

پراید

یه ضرب المثل ایرانی هست که می گه :

مرگ دست خداست،پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراید وسیله است.....

مسلمان شدن پروفسور موریس بوکای با آیه ای از قرآن

هنگامی که فرانسوا میتران در سال 1981 میلادی زمام امور فرانسه را بر عهده گرفت،ازمصر تقاضا شد تا جسد مومیایی شده فرعون را برای برخی آزمایشها و تحقیقات از مصر به فرنسه منتقل کند.
جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.

رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود...

ادامه مطلب ...