سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

سرویس سرگرمی ام ای

سرگرمی روز

تأمّل برانگیز

خداوند متعال به حضرت موسی علیه السلام وحی فرمود:
 ای موسی :  شش چیز در شش موضع قرار دارد و مردم در شش چیز دیگر به دنبال آن می گردند و هرگز به آن نمی رسند.

 اول -  من راحتی را در بهشت قرار دادم و مردم در دنیا به دنبال آن هستند.
دوم - من علم را در گرسنگی قرار دادم و مردم در سیری بدنبال آن هستند.
سوم - من عزّت را در نماز شب قرار دادم و مردم در ابواب سلاطین بدنبال آن هستند.
چهارم - من بلندی و رفعت و درجه را در تواضع قرار دادم و مردم در تکبّر بدنبال آن هستند.
پنجم - من اجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم و مردم در قیل و قال بدنبال آن هستند.
ششم- من بی نیازی را در قناعت قرار دادم و مردم در زیادی مال و ملک بدنبال آن هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد